Laden Evenementen

23 oktober | 19:00 21:00

• Extra Algemene Ledenvergadering KNGF 23 oktober 2024
  • 19:00 – 21:00
  • Online / Oude Fabriekstraat 8 (Amersfoort)

In het kort

Meer dan honderd leden van het KNGF hebben aan ons als KNGF-bestuur gevraagd een extra ALV te organiseren, op basis van artikel 28, lid 4 van onze statuten. Deze leden vragen aan jou of je wilt instemmen met de verdere ontwikkeling van het zogeheten kwaliteitskader. De extra ALV over dit onderwerp wordt gehouden op 23 oktober a.s. om 19.00 uur.

1. Welkom en opening
  2. Brief initiatiefnemers en de daarin verwoorde uitgangspunten en beslispunten + Kwaliteitskompas
    – 3a. Inleiding door initiatiefnemers.
    – 3b. Reactie bestuur.
    – 3c. Tijd voor beantwoording vragen van de leden aan de initiatiefnemers van deze extra ALV,
    respectievelijk aan het bestuur.
  3. Stemming
  5. Sluiting

Extra informatie

Het Kwaliteitskompas naast het Kwaliteitskader

De initiatiefnemers introduceren het zgn. Kwaliteitskompas, naast het Kwaliteitskader. Het kompas is dus een nieuw document dat de initiatiefnemers duiden als ‘een vertaling van zaken wat het fysiotherapeutisch werkveld passend vindt. Het kompas geeft richting, bepaalt en bewaakt steeds de koers’. Het kompas komt niet in plaats van het kader.

Jouw stappenplan voor deze extra ALV

Volg het volgende stappenplan.

1. Brief van de initiatiefnemers lezen.
  2. Neem kennis van het Kwaliteitskompas
  3. Matrix ‘Uitgangspunten’ lezen.
    In deze matrix zijn in de linker kolom de uitgangspunten letterlijk overgenomen. In de rechterkolom staan de reflecties van het bestuur. Let op: over de uitgangspunten wordt NIET gestemd.
  4. Matrix ‘Besluiten’ lezen
    Tijdens de ALV gaat het over de voorgestelde besluiten waarover jij jóuw stem kunt uitbrengen. Ook hier staan de reflecties van het bestuur in de rechterkolom. Weeg bij iedere vraag afzonderlijk goed af of je voor of tegen bent.

Heb je hier geen tijd voor?

Heb je niet de tijd voor al dit leeswerk? Lees dan in ieder geval (1) de brief van de initiatiefnemers en (4) de matrix met de ‘besluiten’.

Breng je stem uit!

Tijdens de ALV op 23 oktober gaat het over de voorgestelde besluiten waarover jij jóuw stem kunt uitbrengen. We verwachten dat de dialoog tijdens de ALV nog verhelderend of meningsvormend kan zijn. Daarom adviseren we je tijdens de vergadering zelf te stemmen. Dan heb je de meest recente informatie.

Heb je vragen? Stel deze tijdens de ALV. Via de mail zijn we ook te bereiken: bestuur@KNGF.nl.

Vragen? Neem contact met ons op.

Bekijk ook deze events

nov

Webinar Nieuwe declaratiestandaard (4-11-2024)

4 november 19.00 - 20.00 uur